Thuis voor mijn verjaardag! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Jarinke Geurts - WaarBenJij.nu Thuis voor mijn verjaardag! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Jarinke Geurts - WaarBenJij.nu

Thuis voor mijn verjaardag!

Door: Jarinke

Blijf op de hoogte en volg Jarinke

02 Juni 2013 | St. Lucia, Castries

Hallo!

Voor degenen die geen Facebook hebben is het alweer een lange tijd geleden dat ik iets heb laten horen. De mensen die wel Facebook hebben, hebben zo nu en dan wel iets voorbij zien komen over mijn welzijn hier op Saint Lucia.

Het gaat hier prima. Ik werk nu al bijna een maand in de duty free winkel. Ik heb het hier prima naar mijn zin. De collega's zijn super gezellig, we hebben bijna altijd lol op de vloer. Dit komt ook wel een beetje omdat de bezettingsgraad in het hotel vrij laag is op dit moment en de winkel daardoor vaak leeg is. Het werk is dan ook niet al te uitdagend, maar gelukkig had ik me daar op ingesteld en maken de collega's alles goed. Ik heb het systeem van de duty free onder de knie en mag eigenlijk alles wel doen in de shop. De manager is heel aardig tegen me en ik kan eigenlijk alles wel aan haar vragen.
Zo heb ik vakantie aangevraagd voor de laatste anderhalve week van onze stage. Deze is goedgekeurd door zowel Dylans manager als mijn manager. Dus: we hebben besloten om onze vlucht om te boeken van 1 augustus naar 23 Juli. Ik ben dus lekker thuis voor mijn verjaardag!

Bij deze is iedereen uitgenodigd op 30 Juli. Ik zal nog een uitnodiging via mail en Facebook zenden.

Na een hoop geregel (& ook wat geld helaas) was het goedgekeurd door Sandals. Wij blij, ouders blij! Haha.
Verder proberen we een beetje rustig aan te doen met ons geld, alleen is dat vrij moeilijk hier. Als je 6 dagen hebt gewerkt wil je ook wel wat leuks doen. Op het strand liggen is er zeker niet altijd meer bij nu het 'hurricane-season' orkaanseizoen aangebroken is.

We hadden een dagpas voor ons eigen Resort en we zijn afgelopen maandag wezen ziplinen. (Met een soort kabelbaan door het regenwoud). Heel stoer en het gaat nog bestwel hard.. We hebben ook een super dikke vogelspin gezien, bah!

Nu hebben we nog 7 weken te gaan en dan gaan we lekker naar huis. We willen nog proberen zo veel mogelijk leuke dingen mee te pakken van het eiland als we kunnen. We willen bijvoorbeeld nog 'whale watching experience' doen (walvissen kijken) & het buureiland Martinique bezoeken met de Ferry.

Dit was het so far.. Als er iets spannends gebeurd zal ik weer een verslag schrijven. Zo niet:

Groetjes en liefs aan iedereen & ik zie jullie snel weer!


  • 02 Juni 2013 - 11:18

    Ria:

    Hoi Jarinke, wat leuk dat je weer thuis bent voor jouw verjaardag en ook dat je het toch nog wel een beetje kunt vinden in de shop. Ik hoop dat jij je stage toch nog positief af kunt sluiten. Tot gauw en de laatste paar weken nog heel veel plezier. XX Ria

  • 03 Juni 2013 - 13:29

    Liona:

    Heey meis,

    Fijn om te horen dat het beter gaat en dat je het nu wel naar je zin hebt.
    Ik moet nog een weekje en ben ik klaar :D

    Helaas kan ik niet bij je verjaardag zijn want dan zit ik net in Turkije. :(
    We gaan samen nog een feestje bouwen!! ;)

    xxx lliefs

  • 06 Juni 2013 - 02:21

    Wilger Geurts:

    Hallo Jarinke en Dylan, wat leuk al dat positieve nieuws, werk een stuk leuker, weekje eerder vrij.
    En met je 20e verjaardag thuis. Ik ben blij om dit allemaal te horen. Hier gaat het ook prima. Eindelijk mooi weer. Dus we gaan voor jullie de zon opwarmen zodat jullie niet direct hoefen af te kikken qua temperatuur. Blijf lekker genieten, werken, leren. van alles en elkaar.
    Een lieve groet uit Holland van Sylvia, Marijn, Lucas, Marijn, Oma G en Opa en Oma H.
    "Ze moeten wel blijven schrijven" Opa en de oma's. Anders houden ze geen beeld.
    Ze leven ook erg mee met jullie.
    Groetjes van ons allen, ook aan je liefie.
    Kxx Papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarinke

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 15821

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 01 Augustus 2013

Stage in Saint Lucia

Landen bezocht: